Інформатика 11 клас

Завдання для самостійного вивчення

на час карантину 12.03-22.05.2020 р.


Тема "Графічний дизайн у поліграфії"

На 28, 29 травня:


Макет журнального розвороту. Підбір ілюстративного матеріалу, винесення, підписи, підзаголовки і заголовки, елементи графічного оформлення видання. Побудови композиції шпальт набору. Оформлення та макетування багатосторінкового видання - журналу. Верстка журналу.




2. Зробіть конспект основних положень та термінів, розглядуваних у матеріалі і фото конспекту надішліть на адресу: y_nezola@ukr.net.  



На 21, 22 травня:


Створення шпальт (смуг) набору буклету. Визначення текстового вмісту, вибір шрифту. Контактні відомості. Визначення ілюстративної частини буклета. Розробка оригіналу макета буклету. Верстка буклету. Створення шпальт(смуг) набору багатосторінкового видання (ескіз). Обкладинка журналу. Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу. Макетування багатосторінкового видання - журналу.  Вибір теми. Формат видання. Концепція верстки. Рубрикація. Підбір шрифту (кегль, гарнітура). Концепція верстки. Рубрикація. Підбір шрифту (кегль, гарнітура).

1. За посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D1%83-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-33 опрацюйте урок №33 (другу частину).

2. За посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D1%83-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-34 опрацюйте урок №34.

3. Зробіть конспект основних термінів, розглядуваних у матеріалі і фото конспекту надішліть на адресу: y_nezola@ukr.net 


На 14, 15 травня:

Перенос слів. Шрифтові виділення. Колонцифри. Колонтитули. Виноски. Художні ефекти. «Коридори». Висячі рядки. Текстові - видільні - титульні шрифти. Акценти. Абзацний відступ. Буквиця. Відбиття лінійками. Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів. Способи складання буклетів. Види згинів буклету. Технологічні особливості виготовлення буклетів. Вибір конструкції буклету. Аналіз існуючих стилів і видів буклетів, їх конструктивних форм і матеріалів. 


1. За посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D1%83-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-32   опрацюйте урок №32.


3. Зробіть конспект основних термінів, розглядуваних у матеріалі і фото конспекту надішліть на адресу: y_nezola@ukr.net. 



На 7,8 травня:

"Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж). Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композиції шпальти (смуги ) набору.  Сітка. Складові шпальти набору (кегль шрифту, інтерліньяж, відстань між колонками (середник), поля. Методи композиції тексту та графіки в смузі набору.

1. За посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D1%83-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-30  опрацюйте урок №30.

2. За посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D1%83-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-31 опрацюйте урок №31.

3. Зробіть конспект основних термінів, розглядуваних у матеріалі і фото конспекту надішліть на адресу: y_nezola@ukr.net



На 30 квітня:

"Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки: інтерфейс, основні функції. Інструменти роботи з текстом і зображенням. Концепція багатосторінкового документа. Смислові та художньо-декоративні завдання при підготовці поліграфічної продукції. Основні друкарські терміни. Основи композиції і архітектоніки багатосторінкового видання. Вимоги єдності стилю в графічній композиції".

1. За посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D1%83-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-29#h.p_L53vH_HYKhtG

опрацюйте урок  №29 із зазначеної теми уроку. 
2. Зробіть конспект основних термінів, розглядуваних у матеріалі і фото конспекту надішліть на адресу: y_nezola@ukr.net



Тема: "Векторна графіка"


На 23, 24 квітня:

1. За посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B2%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-27 опрацювати урок  №27  "Художні ефекти. Робота з символьними об'єктами".
2. В рядку адреси у браузері вказати "Модуль "Графічний дизайн", вибрати посилання, перейти на тему "Векторна графіка" і опрацювати урок №28 "Робота з текстом. Макетування. Художнє оформлення тексту. Ділова графіка."
3. Виконайте Практичне завдання, розміщене в кінці уроку №28. Файл або скрін екрана із зображенням надішліть на адресу: y_nezola@ukr.net.


На 16, 17 квітня:

1. В рядку адреси у браузері вказати "Модуль "Графічний дизайн", вибрати посилання, перейти на тему "Векторна графіка" і опрацювати уроки  №25 "Маскування. «Живі» переходи.  Спотворення і деформація" та № 26 "Заливка об'єктів. Робота з градієнтами. Прозорість. Градієнтна сітка".
2. Створити векторне зображення з переліченими елементами і надіслати на адресу y_nezola@ukr.net.




На 09 квітня:

За посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B2%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-23?authuser=0

або в рядку адреси у браузері вказати "Модуль "Графічний дизайн", вибрати посилання, перейти на тему "Векторна графіка" і опрацювати  уроки №23 "Основні інструменти для малювання"  та №24 "Робота з векторними контурами. Трасування об'єктів". 

УВАГА! 
У матеріалах уроків описано редактор CorelDRAW, який не зовсім безкоштовний. НА ПК у класі встановлено редактор Inkscape, який безкоштовний і команди, а також способи роботи майже повністю співпадають з CorelDRAW.  Для виконання практичних робіт редактор можна встановити на ПК, або використовувати онлайн векторний редактор. 
Для звіту створюється файл з іменем вашого прізвища і класу і надсилається на адресу y_nezola@ukr.net




На 02 квітня:


1. Комплексна практична робота з теми "Основи композиції та дизайну".

Використовуючи знання колористики, основ теорії дизайну, стилю та композиції в дизайні, символів та образу створити у растровому графічному редакторі малюнок або дизайнерське графічне оформлення об'єкту (будівлі, логотипу нашого ліцею або оформлення зовнішнього вигляду нашого ліцею, хто ще не брав участі у конкурсі, тощо). 
Готові файли у форматі  jpg  надіслати  на адресу: y_nezola@ukr.net.  
Ім'я файлу повинно містити прізвище і клас  виконавця.


2. За посиланням: 
https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B2%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-22?authuser=0


або в рядку адреси у браузері вказати "Модуль "Графічний дизайн", вибрати посилання, перейти на тему "Векторна графіка" і опрацювати  урок №22.

Знати назви векторних графічних редакторів та особливості  векторної графіки.





На 19 березня:

1. За посиланням https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-19?authuser=0
 

або в рядку адреси у браузері вказати "Модуль "Графічний дизайн", вибрати посилання, перейти на тему "Основи композиції та дизайну" і опрацювати 

 урок №19 "Символи та образи. Художній образ. Знакові системи. Принципи побудови знаків.Стилістична єдність".

2. Знати поняття, види і властивості художніх образів, поняття художнього образу та знакової системи.


3. За посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-20?authuser=0

або в рядку адреси у браузері вказати "Модуль "Графічний дизайн", вибрати посилання, перейти на тему "Основи композиції та дизайну" і опрацювати 

 урок №20 "Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика. Створення логотипів. Брендгайд. Брендсбук"


Немає коментарів:

Дописати коментар